tisdag, februari 21, 2012

käkat en muffin. druckit yellow lable. läst allers. ätit en billys pizza. det var en gladiator på förpackningen. och pyttesmå pepperonis på pizzan.

trimmat bort den grövsta vinterpälsen från benen. känns najs. ska träffa j imorgon, få min fläkt tillbaka. skulle blivit idag men jag hittade inte min telefon. ska ägna återstoden av dagen åt att köpa en fantomen och läsa i den. vill teckna också. det blir kanske nåt.

igår var jag i danmark en sväng. mamma skulle förnya sitt pass. jag satt i väntrummet. läste en chilensk konstbok. det var najs. ska försöka fixa med namnbyte i veckan. vet att det är en del pappersarbete. vet inte mer än så.

i övrigt: jag har störtflodsmens och får tvätta i handfatet lite för ofta. har inte min eksemkräm här så mina händer är fulla av små utslag och förhårdnader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar