fredag, februari 10, 2012

hälsar på hos föräldrarna. målar naglarna och lyssnar på life with the thrill kill cult. har fått lite skrivet idag. solnedgången var fin.

imorgon ska jag till biblioteket och hämta en reserverad bok. ska även transportera en trimmer, doftljus och kroppssmör till Swally*. kanske kassettband också, min CD-spelare har börjat strejka. man kan ju inte gå runt utan soundtrack. det går bara inte. eventuella vettigheter om mp3-spelare undanbedes.

jag har en mp3-spelare, det är inte det som är saken. det är helt enkelt inte samma känsla med en ljudfil som att ha hålla en skiva eller kassett i handen. även om cd:s har kort levnadstid och låg mysfaktor föredrar jag dem framför mp3. jag har aldrig köpt en mp3-fil och lär inte göra det inom den närmaste framtiden heller.

/bakåtsträvarLuli



*Swally = Svalöv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar