söndag, januari 13, 2013

when it rains it

önskar att den här veckan ville ta slut någon gång.
relationsdrama, boendejox, monstermens, dysfunktionellt familjegojs, död.

nej,
jag skojar inte.

ja,
det är jobbigt.

nej,
jag mår inte bra.

nej,
jag vill inte prata just nu.

jag vill bara få dricka lite jävla te utan att nåt hemskt händer.
puss, hej.

ps: det finns inte en enda sms-signal på min mobil som inte får mig att småpanikera.

ps: det finns bara svart te här. yellow lable, english breakfast, earl grey, citronte. det fanns ett apelsinrooiboos från lidl, men det är slut.

pps: i viss mån kan man själv välja vilka människor man omger sig med. det minns jag ibland. för sällan. annat jag minns för sällan: vantar. ordet nej. att gå och lägga mig i god tid. tid. att jag inte är en geisha. att jag inte är här för att behaga. att det finns hopp. att det finns saker jag vill och kan göra. att jag känner jävligt fina människor. att ge de fina människorna cred för att de är fina.

ppps: jag vill dig inget ont.

pppps: jag ska dricka silverte och titta på slutet av sagan om konungens återkomst.

ppppps: mitt indiannamn(jag vet ingen politiskt korrekt term): lilla sucken. eller Stora Sucken, om man ignorerar hur kort jag är.

pppppps: I am tired, I am weary, I could sleep for a thousand years. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar