fredag, juni 22, 2012

god jul. och sånt.



mmm, naturfilm. najs.

Jag är hos päronen och firar. Jag har ätit räkor. Kånkat saker. Druckit kaffe. Ätit jordgubbar. Sett på nyheterna.

Imorse skuttade jag och Jåi omkring i regnet. Vi har alltså börjat vara morgonhurtiga. Både jag och Jåi har promenerat en del i våra dagar, men släppt någorlunda på det. Men tillsammans skall vi bemästra vår dåsighet.
Eller nåt.

Promenixer är iallafall ett jävligt vettigt sätt att vakna till på. Och mysigt.
Så vi drog på oss brallor och dojor, gav oss ut. Skuttade omkring, skvätte i pölar, brölade, skrålade och hade oss. Det var ultragött. Vi tog oss till Coop och handlade mjukost. Vi hade rabattkupong, 2 för en, men den hade gått ut. Vi köpte ost iallafall. Coz there's no stopping us.
Eller nåt.

Nu ska jag myza.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar