tisdag, juni 12, 2012

ja. vi gillar TV.

har sovit i malmö två nätter nu. på min madrass. det kommer att bli så fint och najs på så många vis.
mycket är i flyttlådor och tidningspapper ännu.

utanför fönstret bor några krigiska fiskmåsar. jag gick lite fel igår, det hela var väldigt spännande, jag försökte snedda över gräsmattan till bakdörren. det gick inte för sig. fiskmåsskrän gör jävligt ont när fiskmåsen ifråga är någon meter-halvmeter ifrån ens huvud.

idag hade vi vi lite internetcafé i vardagsrummet. med top model, project runway etc. (ja. vi gillar teve. och te.)

jag och jåiski diskuterar en möjlig loppis/stånd på en större loppis. vi har mycket grejer. lite plats. och vi gillar mat. mat>grejer. (okej. jag kan ha gjort det där fel. jag var aldrig särskilt vass på matematik.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar