fredag, november 09, 2012

Burksoppa + Vettigheter

hej. jag har vettigheter för mig.
det ska man ha.





har jag hört.



nä. okej. jag ljög. jag facebookar. är som frickin knark. men förhoppningsvis ett snällt knark. lyckades ragga sällskap till en utställning jag vill gå på. is nice.
men ja, vettigheter. imorgon så. imorgon ska jag till kontoret. och uträtta litterära storverk. och mejla handledare. kanske tar med mig lunch. glömmer nästan alltid mat. och så blir man hungrig. och så går världen i kras för att man är hungrig. eller nej. men det är inte lika najs. jag har en halv burk köttsoppa i kylen. en burk är ca två portioner. jag åt hälften ikväll. undrade var alla köttbitarna var. de var i botten. smakade på en. jag har inte smakat på kattburkmat, men jag antar att smakerna rör sig i samma grannskap. så att säga. I'm in for a treat tomorrow. säger vi.


hejrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar