onsdag, augusti 29, 2012

målat naglarna glittriga. hade färgrester på naglarna. fyllde i tomrummen med rosa lack, tryckte dit glitter, låter torka, ska täcka med genomskinligt lack.

har börjat gilla såna här fjolliga grejer. jag skyller på leonorprojektet. att jag kör method writing. ni vet johnny depp? han sa nån gång att han körde method acting. dvs att han gick totalt in i sin karaktär, levde den. var den. jag tror fan att det är det jag gjort. undermedvetet. har gjort det förr också. så om det funkar, why not.

har varit i landskrona och nördat med skrivisarna. presenterat projektplan och projekt, diskuterat. åkt tillbaks till malmö. ätit falafel. försöker lösa bostadssituationen. min idé just nu är att vi ska vara tre som bor här. jag bor gärna i vardagsrummet. mina växter trivs oerhört bra där.

ska på några vänners ateljéfest sen. oömma kläder. känns fint. kanske swingar by kontoret innan. det är några kvarter ifrån tror jag. ska dricka upp min kaffemugg och lacka fast glittret på mina naglar. sen ska jag och jåi handla på ica.

jag ska handla mjölk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar