onsdag, juli 18, 2012

njeeees. är hemma efter nästan en veckas verklighetsflykt. ska inte gå in på var jag befann mig. mest framför teveapparater. ibland tittar jag på skadligt mycket teve. mycket top model på sistone. blir helt knepig i skallen av det.

för övrigt har jag mens. ifall nån undrade. möjliga anledningar till att ni undrar över min menstruatioscykel: ni är väldigt sympatiska. eller så vill ni desperat synkronisera er menstruationscykel med min. eller så är ni obotligt nyfikna. eller så undrar ni för att jag berättade. har ni andra anledningar är jag all ears.

testade btw att vara orange imorse(lånade mammas smink) men det var inte min grej. kanske mer min grej om man gör tigerränder eller dylikt. det vore tufft. jag hade ingen kamera att dokumentera detta med. för denna gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar