onsdag, maj 02, 2012

wiggle wiggle, yellow middle, that's the best of what you are

idag har jag hälsat på mina ägg och tagit lite prover. hittills ser det bra ut. det som är fuckat med mig och fått mig att mensa i en månad är tydligen att min äggstock inte släppt ifrån sig ägget, det vill säga: min kropp har skippat en ägglossning och bara mensat på. blev ultraljudad och kollad efter eventuella cystor. jag har många ägg. mamma skojar om att jag borde sälja dem. säger att man kan få flera tusen per styck. jag säger meh.

och:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/eggsong

(min humor alltså. går ju inte av för hackor.)

fått Primolut-Nor(samma meducin som när jag var tolv-tretton) och ska ta p-pillret Yaz när kartorna tar slut.
that's about it. jag mår jävligt käss efter fyra veckors mens. nu ska jag dricka juice, ta en järntablett och äta chokladtårta. sen blire kaffe. jävlar vad jag ska dricka kaffe. slurpi.

1 kommentar: