måndag, maj 07, 2012

sitter lite för mycket på tumblr. dricker lite för mycket kaffe. ska spela idag. och skriva. och dricka mer kaffe. äta frysmat. kanske krälar ut till affären och köper mjölk.

borde lära mig det där med planering nån gång.
har iallafall bestämt att jag ska till ikea någon dag och fixa kontorsgrejer. tidskriftsamlare och sånt. jag har jävligt mycket papper. jag funderar också på att fixa ett gäng madrasser. det är otroligt bra att ha madrasser.

tänker att jag har en luftmadrass plus sovsäck och att jag kan få låna tältsäng av päron. tänker att jag kan köpa periodkort. tänker att det vore kul att få pendla lite. umgås med folket som pendlar. och vänja mig vid det nya läget. och småflytta grejer.

tänker att det är lättare att planera om jag skriver ut mina funderingar.
det kanske det är. får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar