fredag, november 04, 2011

öff och urk och öff igen

dålig grej: sovit ungefär fyra timmar. mår urk.
bra grej: hittade kappahlpresentkortet. det var i en kappahlpåse i ögonhöjd. den sedvanliga historien. jag lägger en grej på ett ställe plats där jag absolut inte kan glömma eller ignorera den. och sen lyckas jag med det omöjliga.

är nikotin- och koffeinhajpad. men det ska bli åka av idag. för imorgon händer grejer. ska bli gudmor. eller om jag är det. man blir väl det när barnet döps? iallafall. imorgon döps Sheldon. och jag har fått det förklarat för mig att jag inte bör bära svart. insåg för några dagar sen att jag i princip bara har svarta finkläder. prettopoäng. eller så.
så det blir till att bege sig in till människobyn. och handla kläder. usch.

om nån av mina lägenhetskamrater läser det här: snälla, ursäkta de blå spåren i badrummet, hade oväntat utomjordingsbesök. *




* = Nä, jag bara färgade håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar